zondag 24 januari 2010

086 London to Paris



"Eight hand-picked bicycle riders from around the world came together this Summer for one cause: LIVESTRONG. Each cyclist created their own version of the Nike Air Zoom Tiempo, a footwear style based off of the popular soccer shoe, but newly adapted specifically for city cycling. Bonding over color swatches and carbon frames, seven of the eight guys took on their own challenge, a journey across the European countryside on fixed gear bikes."
London to Paris Trailert!

11 opmerkingen:

  1. hans loopt enigszins op de zaken achter geloof ik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke dan wat nieuw nieuws http://amsterdamparis.web-log.nl/amsterdam_roubaix_paris/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zou opzich wel mee willen doen als ik tijd en conditie had.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha tijd én conditie (hangen nauw samen), maar dikke word up.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt maar zes dagen nodig! (Is het plan) Maar die conditie om het in die tijd te halen... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jongen ik loop in 3 dagen van Parijs naar Rotterdam (nog niet eens gelogen)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. we kunne wel ff kijke of we ze kunne meeten bij essen ? zou wel grappig zijn toch das maar een klein stukje....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed plan! Heb je al een datum dan zal ik eens gaan kijken of ik kan/ vrij vragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. volgens mij zijn er nog geen data bekend...of wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mwah nog niet bekend, maar ik ben ook zeker erbij!

    BeantwoordenVerwijderen